عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 خرداد 1403
بازدید : 7286
نویسنده : کتابخونه


معمولا از بخاری های گازی و کپسول های آتش نشانی برای گرمایش خانه استفاده می شود، اما در شرایط فعلی با پیشرفت تکنولوژی و سیستم های گرمایشی خوب، استفاده از این وسایل به دلیل مصرف سوخت بالا و وسایل بهتر برای گرمایش آب و هوا توصیه نمی شود.

پکیج ها وسایل گرمایشی نسبتا جدیدی هستند که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز برای وسایل گرمایشی منزل مانند رادیاتور را بر عهده دارند.

پکیج ترکیبی از آبگرمکن و موتورخانه بوده و به عنوان آبگرمکن برای تامین آب گرم آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی ساختمان عمل می کند. علاوه بر این، پکیج را می توان به رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف مانند موتورخانه های کوچک متصل کرد و به گرمایش خانه کمک کرد. پکیج در 2 مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی و 2 نوع مخزن دار و بدون مخزن ساخته شده است.

درست است:

پکیج های زمینی بیشتر شبیه موتورخانه هستند و در واقع می توان گفت که این دستگاه یک جعبه کاهش یافته از سیستم موتورخانه است، بنابراین خروجی حرارتی بسیار بالایی دارند و می توانند هم آب مصرفی و هم سیستم گرمایش ساختمان را گرم کنند. .

بسته های زمینی در نوع سوختی که استفاده می کنند بسیار متفاوت هستند، بنابراین در نسخه های برقی، دیزلی، دوگانه سوز (گاز-دیزل) و سه سوخت (برق-گاز-دیزل) طراحی و تولید می شوند.

روش کار پک زمینی با توجه به نوع سوخت مصرفی متفاوت است، به عنوان مثال در مورد گاز و گازوئیل، دستگاه مجهز به مواد منفجره است و در صورت احتراق گاز یا گازوئیل، با سوختن وارد اتاق می شود. هوا و شعله ایجاد کرد. اما نحوه کار پاور پک به این صورت است که اجزای داخل دستگاه گرما تولید می کنند.

این دستگاه دارای دو مبدل حرارتی است که آب گرم مورد نیاز برای گرم کردن محیط در مبدل اولیه و آب گرم مصرفی در مبدل ثانویه دستگاه تولید می شود. بهترین نمونه پک زمینی مدلی است که در آن اصول ایمنی رعایت شده و کیفیت قطعات آن در سطح بالایی قرار دارد پس بهتر است پک زمینی را از بین برندهای معروف بازار انتخاب کنید.

این نوع بسته بندی در مکان هایی مانند ساختمان های مسکونی و آپارتمانی بزرگ، ساختمان های تجاری، شرکت های خصوصی، بیمارستان ها، سالن های ورزشی و واحدهای صنعتی به دلیل خروجی صدای بالا و ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

کیت دیواری:

ساده ترین مدل پکیج نوع دیواری است که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به دیوار نصب می شود، بنابراین نه تنها از نظر اندازه کوچکتر از بسته زمینی است، بلکه صدای کمتری نیز تولید می کند.

اندازه پک دیواری آنقدر کوچک است که می توان آن را در کابینت آشپزخانه قرار داد. به منظور حفظ ایمنی مصرف کننده، این دستگاه با دودکش دو جداره ساخته شده است، همچنین سیستم ایمنی جعبه دیواری به گونه ای طراحی شده است که در صورت کمبود اکسیژن، گاز از داخل آن عبور می کند. دستگاه وجود دارد به طور خودکار قطع می شود.

انواع جعبه های محافظ در دو مدل یک نسخه و دو نسخه طراحی و تولید می شوند. کفپوش های چوبی به دلیل مصرف کم انرژی، هزینه کم و سهولت نصب نسبت به گرمایش از کف محبوبیت بیشتری دارند. این دستگاه معمولا گاز می سوزاند

برای تعمیر پکیج با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.


ویژگی های اصلی پکیج:

مطمئناً انواع پکیج های گرمایشی دارای یکسری مزیت هستند که توانسته اند جایگزین سایر وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز، شومینه، آبگرمکن و حتی ماشین آلات مجهز در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی شوند.

1) ابعاد فشرده:

اگر با موتورخانه آشنایی دارید حتماً می دانید که در گذشته بسیاری از منازل به خصوص مجتمع های مسکونی بزرگ مجهز به سیستم موتورخانه بوده اند، بنابراین لازم بود که یک موتورخانه بزرگ در نظر گرفته شود. و تجهیزات موجود در ساختمان

اما پکیج آنقدر کوچک است که اندازه آن را نمی توان با فضای مورد نیاز محفظه موتور مقایسه کرد. مخصوصاً نوع دیواری این دستگاه حتی در کابینت آشپزخانه هم جا می شود و با بسته شدن درب کابینت مزاحمتی برای ساکنین ایجاد نمی کند.

2) کم خرید، سوخت، هزینه های نگهداری:

هزینه های بالای راه اندازی، سوخت رسانی و نگهداری موتورخانه به آرامی مردم را از استفاده از پکیج باز می داشت. زیرا آماده سازی خانه و موتورخانه مستلزم تهیه تجهیزات مختلف از جمله پمپ موتورخانه، بخاری، بخاری، فضای انبساط، قسمت دوجداره و لوله های مخصوص هر کدام است که فقط نیاز به آن دارد. کافی نیست. سرمایش را در ابتدا خریداری کنید، اما تمام دستگاه ها به مرور زمان با تعمیرات گران قیمت بازدید می کنند که در مدتی قدرت زیادی در موتورخانه استفاده می شود.

3) مدیریت بهتر مصرف انرژی:

در صورت تعویض موتور خانه های بزرگ با پکیج، هر خانواده می تواند با در نظر گرفتن حضور مردم در ساختمان و صرفه جویی در هزینه های سوخت تا حد و کنترل بیشتری، مصرف روغن سیستم گرمایش مرکزی در منازل مسکونی را مدیریت کند. گرمایش موتورخانه اصلا کار آسانی نیست و نیاز به تجهیزات کنترلی پیشرفته ای دارد و شاید با وجود این همه کمک، همه ساکنان نسبت به انرژی هدر رفته در موتورخانه دلسوز نباشند.

4) تامین مستقیم آب گرم:

در صورتی که ساختمان مجهز به بخاری دیواری باشد، می توانید با بازکردن شیر آب گرم فورا آب گرم دریافت کنید.

معایب سیستم پکیج:

هر دستگاه با وجود مزایای مختلف، معایبی نیز خواهد داشت. همچنین سیستم پکیج در کناز دارای مزایا و معایب بسیاری است:

1) عدم امکان تولید همزمان آب گرم جهت استفاده و تامین گرمای سیستم گرمایشی:

سیستم پکیج دائما استفاده می شود و سیستم گرمایش تغییر می کند، به عبارتی دیگر مدل های جدید این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که مدار رادیاتور تا زمانی که شیر آب گرم باز است کار نکند، زیرا اولویت در بسته بندی محصول است. این است که از آب گرم استفاده می شود، بنابراین اگر آب گرم برای مدت طولانی استفاده شود، احتمالا رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف سرد می شود.

2) بر اساس ایجاد فشار آب:

یکی از شرایط ضروری برای روشن کردن پکیج مشعل بالا بودن فشار آب ورودی به دستگاه است و فشار آب بستگی به فشار آب در ساختمان دارد.

3) احتمال شکست زودرس:

پکیج نسبت به سایر سیستم های گرمایشی حساسیت بیشتری دارد و احتمال دارد بارها دچار مشکل شود. به عنوان مثال سنسورهای استفاده شده در سیستم پکیج مستعد آسیب هستند و در صورت عدم نگهداری سالانه از این دستگاه، خرابی همان سنسورها می تواند آن را از کار بیاندازد و هزینه پکیج را چند برابر کند.

4) در دسترس نبودن آب گرم و گرمایش در صورت خرابی.

تصور کنید بسته شما در یک روز سرد آسیب دیده است. در آن زمان برای شستشو و استحمام به آب گرم نیاز دارید. و هوای خانه هر دقیقه سردتر می شود و منتظر می ماند تا تعمیرکار تعمیر پکیج دیواری را تمام کند.

5) امکان خیس شدن خانه در صورت خروج آب از بسته.

در سیستم این دستگاه از قطعات مختلفی برای حذف آب و حتی تخلیه دستگاه استفاده می شود که می توان به شیر پرکن و شیر اطمینان پکینگ اشاره کرد. در صورت آسیب دیدن این دو قسمت، احتمال آبگرفتگی پکیج وجود دارد و احتمالاً در صورت عدم حضور شما در منزل، سیل به حدی ادامه می یابد که محل نصب پکیج کاملا خیس و یا حتی در معرض خطر قرار گیرد. شوک الکتریکی.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com